Jaarlijkse ledenvergadering in de serre van de Brug GAAT NIET DOOR ANDERE DATUM VOLGT

Wanneer:
maart 19, 2020 @ 8:30 pm – 10:00 pm
2020-03-19T20:30:00+01:00
2020-03-19T22:00:00+01:00
Waar:
Cafe de Brug
Binnenhaven 2
1761 JR Anna Paulowna

Wanneer       : donderdag 19 maart 2020

Aanvang       :  20.30 uur.

Locatie          : De serre van De Brug, Eten-Drinken-Slapen.

Bestuursverkiezingen

Zoals u waarschijnlijk allen weet ben ik, Sylvia niet meer woonachtig in ons dorp. Ik woon inmiddels in Den Helder. Dit maakt dat ik mijn functie als voorzitter van de dorpsvereniging neer zal leggen. Neemt niet weg dat ik het dorp een groot en warm hart zal blijven toedragen. Daarnaast heeft ook Monique Niszen besloten om haar functie als bestuurslid neer te leggen. Het is echt van belang dat er mensen uit het dorp op staan om het bestuur van de vereniging aan te vullen. Wilt u weten wat het behelst? Schroom niet en neem contact op met mij via info@vanewijcksluis.nl. U kunt zich uiteraard tot een uur voor de vergadering aanmelden maar het zou fijn zijn als we al eerder weten hoeveel kandidaten wij hebben. Momenteel bestaat het bestuur uit 4 leden. Dit is qua bezetting krap.

We hopen van harte dat u zich wilt inzetten, om de mooie activiteiten die ons dorp organiseert en daarmee uniek maakt, wilt laten voortbestaan.

De vergaderstukken liggen voorafgaand aan de vergadering vanaf 20.00 uur ter inzage. Wij verzoeken u om op tijd aanwezig te zijn.

AGENDA  VOLGT NOG

Bookmark de permalink.